Vart ska jag börja någonstans?

HEEEEEJ allesammans!

Jag har haft det så galet bra den senaste tiden! Jag har levt livet, gått på bal, festat hur mycket som helst, grillat med vännerna, varit jätte sjuk, varit bakfull, varit och är pank, firat studenter, firat min egen STUDENT, flak dansat och smort in benen med gul utan sol. Notera GUL!

Jag tänkte ta ett bild inlägg på den senaste tiden :)


Gick på balen med Viggo. Även kallad Vigge B, jag kallar bara han för Viggo BULL! Feel it.


Grillat med vännerna i huset


Var i Helsingborg, firade min student och lekte med Igon valpen. OBS jag har äntligen vågat slänga på mig wayfaresen!


Vi tog studenten


Äsch jag behöver inte ljuga med att vi flippade. Här har ni dem riktiga studentbilderna.


På flaket i regnet, ingen brydde sig om att de öste ner. De var GALET roligt. Snälla en gång till!

Julia tycker jag ser ut som skurt. De gör mig inget!


Gick o la mig sjukt nöjd med studentmössan på! Tack Danne för detta störtsköna foto! :D


Nej men nu är firande och annat skoj över. Ska jobba hos Katri fram till 7e juli, är lite ledig över midsommar. Den 8e juli åker jag o tjejorna plus ricky o gänget till falsterbo. Sen så..... får jag se vad som händer. Körkort kanske?

Peace

ajuste, jag har ingen dator och min telefon kommer att dö vilken dag som helst eftersom att jag inte betalat telefonräkningen, oroa er inte. Jag kommer att överleva :D

Kommentarer
Postat av: mamma

<3

2010-06-11 @ 17:32:25
Postat av: Fredrik

KONTANTKORT IS DAZ SHIT

2010-06-14 @ 14:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0