Uppenbarelse

Jo juste jag fick en sån nu mellan raderna om rättssamhälle och prejudicerade fall.
Folk som pratar om sin partner väldigt gott och fint kanske kläcker ur sig att Jag föll för hans personlighet betyder med andra ord att hennes kille är ful. Detta är människor som inte tror på kärlek vid första ögonkastet eftersom att de tydligen inte tycker att ens vederbörande partner är en snygg guldklimp. Jag tycker det är jätte fint med kärlek för dem som hittat rätt, men come on. Alla vet ju om att man vill ha en någorlunda snygg man vid sin sida. Man ska väll inte behöva skämmas på stan?
Just saying.

Kärlek till mina syskon(jag vet att jag råkade hamna med på bilden också, ignorera detta). Dom är snygga så när de ska hitta partner kommer det att bli Love at first sight.

Kommentarer
Postat av: F

Det du säger är att du faller för folk hela tiden? Eller? För man ser ju "utsidor" hela tiden, och då måste det ju vara så? Blir du kär i kändisar? Dem slipper du ju insidan på också, då är det bara det fina som syns!

Om man inte faller för insidan blir man ju kär i alla snygga människor man ser.

Dessutom kan man falla för någons personlighet samtidigt som man tycker att denne är snygg, för det faktum att någon är trevlig och snäll utesluter ju inte att den också har ett vackert yttre?



Dessutom bör det väl vara så att kärleken är viktigare än utsidan, hur ser du på din framtid, när du blir gammal och hängig? Ska din, om du får någon, pojkvän/man/flickvän eller fru se på dig då, ska känslorna bara försvinna för att du inte ser ut så som du gjorde en gång i tiden? Bör du bli lämnad av den anledningen att du kan göra dem generade på stan? Det känns lite simpelt, bör inte ens smak när det kommer till skönhet förändras med tiden?



Din värld är lite väl enkel, svart eller vit, du bör nog tänka om.

2010-02-25 @ 11:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0