Plugg och ravioli

Som min fina status uppdatering på facebook avslöjar. Studentlivet är hårt när middagen består av ljummen ravioli och provet man ska ha dagen efter ligger och väntar. Speciellt eftersom att jag bara öppnat boken en gång. Men jag är inte bitter, jag har gjort det valet själv att lägga det på sidan i hopp om att lära mig allt om brott o straff genom att inte läsa något om det. Jag ska därför strunta i paradise hotel ikväll och enbart ägna mig att studera in det jag måste kunna till imorn.

Ja juste, jag har fått jobb! Jag ska börja jobba som en liten extra personal i ett stall här i Flyinge. Första gången blir nu till helgen. Är super taggad och jag kommer INTE försova mig trots att försovningar är en stor del av mitt liv. Jag älskar att sova men ändå är jag uppe halva nätterna, kommer aldrig att förstå mig på det där.
Love

Se så gott man kan sova.

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till jobbet.

2010-01-19 @ 10:18:48
URL: http://skaridcenter.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0