Oklar?

Hej gott folk.

Jag är inte riktigt klar i huvudet för att vara 20 år känner jag. Håret är numera gult, orange, rött och vitt. Och inte nog med det är naglarna färgade i någon barnsligt söt rosa färg. Kalla det vad ni vill men det är faktiskt inte åldersnoja, utan jag skulle kalla det för en upptäcktsfärd.

Spenderat hela dagen på Flyinge och det började med en ypperligt trevlig ridlektion på morgonen som faktiskt gick riktigt bra. Ankan befinner sig tydligen i Thailand och det är därför hon inte dykt upp men nästa vecka är hon antagligen tillbaka, ser fram emot det! Jag har dock dragit på mig någon slags halsfluss som jag egentligen borde gå till farbror doktorn med men han är ju så otroligt dyr för studenter som jag, jag hoppas det går över men i värsta fall får jag gå dit imorn ändå, man måste tydligen ha pencillin till skitet annars går det inte över. Ni vill inte se hur det ser ut i min hals just nu, det är ingen vidare trevlig syn kan jag ju tillägga. Annars rullar livet på som vanligt, ska ju som sagt jobba i helgen och min kära moder ska vara så vänlig och ringa och väcka mig då narkoleptiska jag har väldigt svårt för att vakna när alarmet går igång. Det blir en ond cirkel ni vet.. ALARM...snooze....ALARM.... snooze.... ALARM.... "Hmm vad är klockan, JÄRNSPIKAR" och så är det i princip varje morgon, tror det har med åldern att göra.
Love

Kommentarer
Postat av: Anna

Men pluttan. Nu går vi till doktorn i morgon. OK!

Får du bara penicillin så går det över fort.

Kram

P.S Du chockar väl inte nya arbetsgivaren nu?

2010-01-21 @ 20:39:26
URL: http://skaridcenter.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0