Men fantastiskt, jag bloggar!

Halloj i kylan!

Jag vet, jag vet. Steffi skriv nu har jag fått höra x antal gånger den senaste månaden.
Jag har bara tagit en liten paus förstår ni, är ganska så trött på detta nu men jag känner att jag kommer med det där feting inlägget jag lovade er.

Då ska vi se, vad har jag gjort den senaste tiden då?
-Jag började med att åka hem till Sthlm. Där firades jul, vi åkte pulka efter ponnyn i snön.
-Hemma i sthlm festade jag som aldrig förr. Körde en tredagars all in! Träffade bror min och världens bästa tvillingar My o Molly. Saknar er <3
-Skulle åka hem med Josses kille, min vän Calle på måndagen. Men när vi kommer in i Småland eller rättare sagt Värnamo tankar Calle bensin i diesel tanken. FAIL. Natten spenderades på hotelet och den närliggande puben.
-I SKåne igen, träffade Danne snabbt sen drog jag till släkten i Helsingborg.
-Ajuste i sthlm blev jag sjuk också. Och jag blev inte bättre när jag åkte ner heller.
-Nyårsafton spenderades i soffan hemma hos släkten, lr jag deltog självklart i middag och raketskjutning. Men jag var sjuk. Inte helt okej.
-Åkte tillbaka hem någon dag senare och latade mig.
-Åkte tillbaka till helsingborg. Red lite på morbrors fina hästar, hoppade lite och hade riktigt trevligt som vanligt. Mådde bättre nu. Gick och såg Avatar (igen) med Theresia, Alex, Philip o Freddan. Såg den i 3D, mycket häftigare denna gången. Jag kom även på vem jag ska fråga som vill gå på balen med mig. Återkommer om de.
-Sen åkte jag hem igen till Flyinge, skulle ju gå i skolan. På torsdagen blev det dressyr lektion och på fredagen försov jag mig. Andra skoldagen, känns starkt.
-I fredags hade jag en grym kväll med killarna, hade riktigt roligt!

Vädigt kortfattat kan jag ju säga. Läget med mig nu är väldigt stabilt. Jag är pank som en kyrkråtta, trött på att plugga och ännu tröttare på att söka jobb. Men jag ska inte gnälla. Det blir varmare ute nu.

Och en sak måste jag erkänna. Jag tror jag ska stänga ner bloggen inom kort. Jag är trött på att inte kunna berätta saker jag gjort eller upplevt för mina vänner, släktingar eller andra människor för att "jaa men jag såg det i din blogg". Blir ganska så tröttsamt att ni vet vad jag gör såpass att jag aldrig har något att berätta. Men jag får se hur de blir med det.
Nu ska jag iallafall spendera de närmaste dagarna med att fortsätta att söka jobb och plugga. Så rolig är jag.

Ha det så fint så länge.
Puss

Kommentarer
Postat av: molly

mehhh det är klart du inte ska stänga ner din blogg! det kan jag inte godkänna

2010-01-15 @ 15:14:35
URL: http://carnestedtljungberg.blogg.se/
Postat av: Jossan

Du får inte stänga ner din blogg!! Den är ju bra läser ju den varje dag!!:<

2010-01-17 @ 10:21:21
URL: http://jossanjoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0