Tröttsamt

Nä nu är jag inne i en sån där stress period igen. Jag kan inte sova ordentligt, kan inte fokusera mig och det som är värst är att jag blir uttråkad. Jag kan ha fantastiskt roligt och alla andra likaså men skillnaden är att jag har kul åt det vi har roligt åt har jag det i enbart  i fem minuter, de andra kan leva på den glädjen. Varför blir det så? Nä usch jag orkar inte, jag vill inte och jag tänker inte. Nu har jag tröttnat på detta destruktiva leverne, tar och kollar över vad som ska göras i skolan sen jäklar Im outta here. 4 månader kvar, counting the days.

Ja vi var uppe o slirade inatt, tror jag var hemma halv 6-6 någon gång men vaknade vid halv tio o kan inte somna om. Den är rolig, nu kommer jag vara astrött resten av dagen. Nej jag är inte bitter.


Kommentarer
Postat av: Molly

hahah neej inte "smutshummer", snuskhummer såklart i en direkt svengelsk översättning!

2010-03-02 @ 14:07:11
URL: http://carnestedtljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0