Sviktande ambitioner

Alltså jag tänkte vara en bra människa och skriva lite. Men jag har banne mig inget vettigt att säga. Förutom att ni som undrar varför jag inte ringer er eller varför jag inte svarar när ni ringer är pga att min språjlans nya telefon är sönder. Skulle lämnat in den idag men jag jobbade äver 6,5 timma. This is what happens when you have no life during vacation. Jag jobbar iallafall trots att jag inte har en telefon dvs jag har ingen väckarklocka. Men den männskliga hjärnan är otrolig. Jag vaknade imorse utan alarm. Plus i kanten är att jag slipper cykla till jobbet eftersom min trevliga kollega kommer och hämtar mig. Guld värt! Ska se om jag hinner in till Lund imorgon innan de fantastiska bussförbindelserna från Flyinge slutar gå. Jag förbarmar Skånetrafiken varje dag eftersom de är otrolig inkompetenta och förstår att det faktiskt bor folk i Flyinge utan tillgång till Epa traktorer eller en volvo 740. Hursomhelst trivs jag fantastiskt bra på jobbet, det är otroligt skönt att ha något roligt att göra och det stora pluset är ju att man får betalt för sitt intresse. Bruksprov snart!
LOVE

Kommentarer
Postat av: mamsen

Nice to read your blog again

2010-02-22 @ 23:59:34
URL: http://skaridcenter.bloggagratis.se/
Postat av: Fredrik

Va, har du ingen Epa traktor, alla flyingebor hämta facklor och gafflar. Vi ska jaga ut en snobbig 08 bo från flyinge. AKUT!!

2010-02-26 @ 17:35:51
URL: http://jossanjoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0