Taggar!

Gårdagskvällen spenderades hemma hos Julia mitt ute på landet. Vi hade en riktigt rolig tjejkväll. Hursomhelst så bestämde vi oss för att flytta ihop! Hennes föräldrar ska flytta och jag själv har ju ingen egen bostad förutom där jag bor nu så vi ska sätta igång och leta lägenheter runt omkring i Lund nu! Planen är att kunna flytta ihop i sommar någon gång. Julia har ju ett jobb oh jag likaså så det blir det minsta problemet! Kommer bli grymt kul. Pewrfekt för mig att flytta ihop med en husa som henne-Julia är grym på matlagning och annat man är tvungen att göra. Själv lever jag mest på knäkemakor och bakadpotatis med reme bonjour. Snabbt, enkelt och billigt. Julia bjussa på middag igår oh det blev en riktig maträtt. Kan inte bli så myket bättre med henne som sambo! Sen ska vi utbildaoss till reseledare och köra runt i världen och se vad den haratt erbjuda wohoooo!!!


Kommentarer
Postat av: julia

hahhaa, lagar mat!! det var en gång. jag kan inte göra mat säger jag ju! är skit dåålig.

2010-04-19 @ 15:35:18
URL: http://hippojulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0