Nothing compares to you two

Jag skulle inte kunna säga att jag maskar idag trots att jag kanske sammanlagt inte lämnat sängen i mer än 15 minuter. Jag pluggar. 2/5 skolarbeten klara och jag tar en paus och facebookar runt. Myggan hade ett hemligt album men jag kom åt denna bilden.


My och Molly, skjut mig vad snygga ni är här! God damn vad jag saknar er nu.

Uppdatering: Ni som pratar med mig mer än utanför bloggen har kanske hört om min mjölktand? Jo juste jag är 20 år gammal men har fortfarande kvar den lilla rackaren. Och det är i akut nödläge för denna att dras ut nu. Jag vet inte om det finns en luftficka upp och bakom den med mat i eller om tanden själv har bestämt sig för att ruttna. Men fy fabian vad det luktar illa! Och jag kan inte tugga på vänstersidan i munnen heller. Ska gå till tandis vid tillfälle. Har hört att man kan få studentrabatt. Är det så på alla mottagningar eller bara vissa? Help me, cant stand this anynmore.

/Steffi med död och föruttnelse stanken i munnen


Kommentarer
Postat av: Anne / A.C (:

Är dom syskon ? :) Sjukt lika iaf.

2010-04-10 @ 18:01:32
URL: http://angelchanelle.blogg.se/
Postat av: Paparazzibecka

Tjaa!

Vad tycker du om det du ser på min blogg just nu?

Jag bjuder på musik, festbilder, fotograferingar av olika slag, videoklipp, vardagslivet och events som t.ex modevisningar och intervjuer.

KRAM

2010-04-10 @ 18:29:23
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0