Ett glatt besked

Stormade in till skolan imorse, lagom sen som alltid. Jag skulle ha projekthandledningstid med min handledare
och vill inte missa det för sjuttielfte gången i rad. Hursomhelst gladde han mig genom bra pepp och sa att jag låg riktigt bra till. Hursomhelst är det bara ett fåtal som ska få presentera sina arbeten muntligt för tvåorna och som jag förstått det så blir man utvald om arbetet är bra. Och min kära lärare berättade att jag lutar åt att bli utvald, att jag skulle räkna med det. Men allt beror på slutprodukten. ÅÅÅH vad jag hoppas. Tänk så får jag det där MVG:t som jag så gärna vill ha. Skulle göra hela mitt år isåfall. Nu har jag 14 dagar på mig att göra detta och lyckas. HÅLL TUMMARNA!

Annars är allt som vanligt. Jag jobbar på som vanligt, går i skolan med hög närvaro och sköter mig riktigt fint. Och balklänningen är utvald. Känns som att alla bitar faller på plats.

29 SKOLDAGAR KVAR, NU KÖR VI!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0