Det händer bara inte

Jag har sån otur. I stostallet på Flyinge är det kvarka och stora partier har blivit avspärrade. För er som inte vet drabbar kvarka hästar och de blir sjuka. Denna bakterie smittar väldigt lätt och är galet svår att bli av med. Drabbas en häst i ett stall av kvarka måste man alltså genast isolera detta stallet. Hursomhelst så vet ingen på Flyinge hur hästen har smittats och inkubationstiden är lång så fler hästar kan ha det. Nu till det sura och det är ju att min chef inte vill ha detta på hennes hästar, vilket är fullt förståeligt och leder till jag kan inte jobba då. Jag har alltså inget jobb förän kvarkan har lugnat sig. Jag blir så bitter. Mitt i mitt low cash flow så har jag alltså inga jobb pengar att se fram emot. FAAAN!!! Varför var de tvugna att få kvarka? Funderar på att sälja halva min garderob bara för att kanske få in lite extra pengar. Nu hoppas jag bara att det går över snart så jag kan börja jobba igen. Hoppas nu bara att hästarna inte på jobbet har fått in bakterien. Håller tummarna.

Kanske ska man söka jobb under tiden? Någon som behöver sin gräsmatta klippt?



Kommentarer
Postat av: mamsen

Pluttan då, vilken osis!! Kram

2010-04-13 @ 18:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0