Yes!

Vet ni vem jag älskar?

Min MAMMA!!!!!!!! Så deså och jag är jätte stolt över min mamma för hon är världens starkaste, inte bara som Starke Adolf utan mentalt också!
Och min morsa är världens bästa morsa för att:
Hon stöttar mig.
Hon ringer mig utan att vara jobbig.
Hon skickar all min post till mig.
Hon är en av de roligaste människorna jag känner.
Hon är ung o fräsch (folk tror hon är min syster när vi ses tillsammans)
Hon har min underbara humor. YES!
Hon förstår mig.
Hon är störtskön.
Hon skämmer inte bort mig och ger mig inte pengar för jag skriver det här haha, hon vet inte ens om att jag sitter o skriver om henne.
Hon har gett mig underbara syskon.
och slutligen så kan hon ha 4 trisslotter liggandes o plånboken i flera månader, vem har sånt tålamod?


Smal o smäcker otroligt läcker!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag blir alldeles rörd. Puss

2009-09-29 @ 22:28:55
Postat av: Sophie

Du är ju VÄRLDENS sötaste <3

Juste -" smal, smäcker och otroligtläcker" det är ju störtskönt, vem kom på den meningen^^

2009-09-30 @ 17:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0