Vad rimmar på najs?

En väldigt härlig torsdag! Varit ledig idag och det är det absolut bästa med skolan!
Studiedagar alltså ;)

Hursomhelst dagen kanske inte började så där jätte bra. Vaknade av en hemsk mardröm.
Jag drömde att jag tog studenten men ingen var där och tog emot mig när jag sprang ut.
Och ingen hade fixat en mottagning heller. Usch :(

Hursom helst så var jag i Lund och hämta lite biljetter inför Vipans insparksfest för alla treor.
Det kommer bli brutalt kul! Någon som vill köpa en biljett? 120 kr ink garderob. 18+
AAAAAAAH det kommer bli grymt!! På Carlssons Trädgård i Lund!!

Sen stack jag o Emma till stallet. Hon fick vara mitt stöd i den konstanta jakten på galoppombytet med Isas häst;)
Lyckades faktiskt några gånger, men över bom då.
Sen stack jag o Emma till hennes babyhorse i fixa lite där. Har ätit o kollat på idol nu o snart kommer Julia :)


Allioth :)

o folks, majs rimmar på najs!

Steffi
 

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ja, du får ju inte glömma bajs också!!!!!!!

2009-09-22 @ 21:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0