Tuesdaaay

Jag fullkomligt älskar vårat schema vi fick nu. Måndagar är vi helt lediga på
och tisdagar innebär två lektioner. Slutade vid ett idag sen hade jag ett ärende till apoteket.
Skoldagen har väll varit som vilken skoldag som helst, allmänt tråkig men jag har ju världens bästa
klasskamrater och vi livar alltid upp stämningen. Ska in till Eslöv nu sen ikväll blir det lite skolarbeten som ska göras.
Måste hinna bli klar med dom eftersom att jag ska hem till Julia imorn efter stallet.
Vi fick en ganska sjuk text på samhällskunskapen idag. Den handlade om en kille som hade kört bil och kört in i någon sen fick han en förmildrande dom eftersom att han hade alkohol i kroppen och inte kunde styra helt okej..
Herrejösses, tur vi inte levde på 20-talet. Fan alla hade ju kört hem från fester och liknande.

PussPuss lovers <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0