Trött

Jösses vilken pärs. Jag har varit dödstrött hela dagen!! Men jag har fått mina CSN
papper ifyllda och iväg skickade idag, pengar äntligen!!

Vi hade våran första hopplektion för Ankan idag. Bara basics men det var en höjdare ändå.
Hamna på en dam som tvärnitar på 20 centimeters hinder. Spännande.
Sen kom jag hem, kollade på Top Model och sov därefter till klockan 20:00.
Och nu ska jag gå o ta min god natt cigg och sen sova igen. Som sagt, jag är smått narkoleptisk.
Men det kan också bero på att mitt kaffeintag idag=noll.

Folk glöm inte Vipans insparksfest nästa fredag, biljetter köper ni av mig!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Knasboll

2009-09-17 @ 21:57:33
Postat av: Annapanna

Haha, oo vad modiga ni på flyinge är då ;) Säkerhetspolicyn, missade ni den? ;-)

2009-09-17 @ 22:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0