Idag också

Söndagsgodis slår det mesta! Ska se om det går någon bra film också.

Har varit på Chikos idag och därav så har ingenting spännande hänt i mitt liv idag.
Jo, brände nästan en korv! Men bara nästan!

Dagens fundering: Jag har tänkt mycket på det här med gud. Jag är ju då inte troende, speciellt inte eftersom att det är så mycket olyckor som händer runt om i världen. Men det finns ju många som tror på gubben bland molnen och tycker jag är dum i huvudet som inte tror på honom och det är därför han blir på dåligt humör och fixar till lite olyckor runt om i världen, alltså för att måna är ateister.  Men jag har en ny teori. Han måste vara pissförbannad för att det var några rackare som dödade hans son för runt 2000 år sedan. Men hallå GET OVER IT!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0