Hallååå!

Hej allesammans!
idag är jag på Flyinge. Har lunch nu fram till halv 2 sen ska vi rida. Vi har bomövningar idag.
Jag ska ria Nigroni som de köpte in från början till Peter Eriksson. Men han var inte hos Peter så länge så
nu står han i gymnasiestallet. Nigroni är väldigt lågställd och våran teori om varför han inte är kvar hos Peter är följande. När han hoppade stora kombinationer så kommer han inte upp emellan hindrena. Men det är bara en teori, han är i övrigt super fin att hoppa, kanske den finaste av gymnasiehästarna att hoppa.

Jag sitter på Karis dator så jag har tyvärr ingen bild på honom, men det finns på fejjan såklart!


Det är feting utgång på g ikväll o alla mina kompisar ska ut men inte jag nejnej för jag har helgstalltjänst!
Skit att jag alltid lyckas pricka in dem som bäst!
PÅ bilden Malou "gapflabbarn" jag o Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0