Fail

Morr, Jag missade Top Model ikväll! Skit! Måste erkänna att Tyra o gänget är smått
beroendeframkallande. Alla har sina brister. Jag är beroende av några TV program SATC, 2 ½ men, Dexter och Top Model. Sen är jag också beroende av Facebook och Blondinbella o Kenzas bloggar. Fail på mig haha
Ciggaretberoendet är inte heller någoning jag skryter med, blir så dyrt så jag brukar helst slippa berätta att jag röker. Varför skriver jag det här då? Jag är förvirrad måste jag erkänna.

Jag kom precis hem från en kanna skånskt kaffe och sockerkaka från Tobbes underbara mormor Sonja.
Nu är det dags för lite Charlies Änglar och en dusch. Hörs imorgon igen, jag lovar! Pusspuss


Jag o Tobbelito nyår 08/09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0