B**skorv

Idag surfade jag runt på internet, hamnade på Topshops hemsida hittade en skitsnygg väska, mutade Tobbe med mat och åkte till Nova och in på Topshop hittade väskan och började nästan gråta. F*n vad ful den va! Hur kan någonting som är sååå snyggt på bild vara så sjukt, brutalt, galet fuuuuuult!? Och till mitt stora förtret var den dessutom 100 kronor dyrare än vad som hemsidan sade. Gash jag e upprörd, jakten på en ny väska har pågått sen innan jag egentligen skulle tagit studenten. Dags att ge upp?

Hursomhelst så går det inte att ladda upp bilder här heller så ni kan inte få se den "snygga" väskan heller.



Kommentarer
Postat av: Anna

Varför svarar du aldrig på mina kommentarer. Jag kan bli sårad faktiskt!

2009-09-28 @ 22:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0