Woohooo

Nu till helgen kommer finbesök från el Stockholmo!
Molly älskling beger sig söderut men inte till varmare breddgrader kan jag förvarna henne med. (jag hade långkalsonger i skolan idag). Vi ska partaja, hänga med Soffan och annat onödigt. Ååh det ska bli så kul jag har saknat henne som fan! Synd bara att den andra halvan Carnestedt kunde följa med (My alltså). Men jag vet att jag får komma o bo hos henne sen när jag vill o hon tar INTE betalt av mig. hehe, jag måste köpa en inflyttningspresent snart. Jag känner mig som en hemskt dålig bästa vän eftersom att jag inte köpt henne minsta slickepott än! Men men snart Mygolf är det "du o jag Stefan" igen!

Snygg-snyggingen Molly!!

Kommentarer
Postat av: molly

Om det hade funnits en "like" knapp så hade jag garanterat liked detta inlägg ;)

förutom att man tydligen måste packa långkalsongerna...

2009-10-15 @ 11:03:18
URL: http://carnestedtljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0