TråkTråk

I brist på något ordentligt att skriva tänkte jag göra en liten lista!

Dagens..

Bästa:
Att vi vet hur vi ska se ut på vårat "spex-skolfoto" imorn.+ min nya väska! :D
Sämsta: Kylan! NU är det höst, inte för en vecka sen utan idag!
Vill ha: Pengar, körkort, bil och egen lgh.
Dagens saknad: Mina småsyskon. Jag har redan börjar planera julklappar!

Jag snodde med mig lite trasiga korvar och gav till Tobbes hundar, de blev superglada. Någon gillar mig!

Imorn kommer iallafall världens bästa SOPHIE ner. Hoppas jag kan umgås så mycket som möjligt med henne eftersom att hon faktiskt kommer ner för att jobba. Men va fasen, jag får kidnappa henne.


Usch vilken tråkig bloggare jag är, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0