På G !

Jag har haft en sån här "härlig morgon" nu på förmiddagen. Inte ofta man vaknar utvilad, jag trodde snarare sagt att man inte kunde vakna utvilad men det gjorde jag idag, riktigt skönt! Jag har fortsatt min mani med att kolla på Weeds, AAAH jag tycker det programet är sketa bra! Jag tog en härlig morgoncigg tillsammans med en stoor mugg söder te och försökte att bortse att stolen var täckt med en massa blöta löv, det fick jag sota för sedan när jag kommer in och sätter mig i sängen vilket leder till att jag måste byta lakan nu, eftersom att dem blev alldeles höst blöta. Suck men sånt e livet. Jag tvättade i förrgår och vek tvätten igår, lite sysselsättning måste jag ju ha.

Dagens än så länge sämsta är reklamen på spotify, MORR!!! Jag är en sån person som är lite sen med spotify och har tyckt ja klarat mig bra med Itunes och Youtube men spotify är faktiskt ganska skönt. Tobbe var så snäll och gav mig den lilla koden, tack vännen!

Och imorn kommer min familia ner. Morsan, lillsyrran och lillebror. Sen kommer storesyrran ner från Gbg också, ska bli skönt att träffa alla igen. Speciellt skönt att det inte är jag som behöver tjocka mig upp till Stockholm utan dom kommer ner hit.


Lillasyster Jossan(jag kallar henne för Chotti och alltid har) o Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0