Motivation!

Hej allihopa! Förlåt för dålig uppdatering, jag har haft idétorka på vad jag ska skriva.

Hursomhelst så är jag fruktansvärt motiverad på mitt, Isa och Josses gemensamma projektarbete.
Vi gör ju en film där vi har två hästar som inte har hopptränat mycket som ska i slutet av våran film göra varsin start helst felfritt.
Jag red 4åringen Alioth idag och det gick så himla bra!!  Jag känner att resultatet av vårt arbete kommer bli det bästa någonsin! Om min motivation inte sinar bara.

Breeders helgen närmar sig med stormsteg. Breeders innebär: Trevligt folk, fina hästar, fin ridning, mycket party och ännu mer roligt folk. Min syster kommer bland annat ner. Saknar ju min kära syrra!

Jag känner mig jättemotiverad just nu att köra som f*n på mitt körkort. Körkortstillståndet är ju kirrat. Jag ska köra gasen i botten med skolan och göra så jäkla bra ifrån mej, mina lärare kommer bli jätte stolta!

En annan rolig grej är att min motivation för att sluta röka är nästan på topp! Alla ni där ute som "min farfar slutade röka, då kan du det också" kan kyssa mig i *****. Man måste VILJA annars går det aldrig. Jag har ju slutat en gång, höll upp i runt 3 månader men sen VILLE jag börja igen. Ni ser, allt går med vilja ;)

och mina kära vänner... DAVID GUETTA SNART!!


Ett stycke glad jag!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

eftersom jag inte röker borde du också klara av det?

2009-10-12 @ 20:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0