Lååång dag


Så ännu en värdelös måndag avklarad, jag HATAR måndagar!

Var ändå uppe rätt tidigt idag, har hängt i Lund med Cajsa-majsa. Har shoppat lite och hunnit med en väldigt glamourös lunch på donken, vi hade celebert besök av en tant som satt på samma "rad" som mig och lägger av världens rackabajjsare. Hon lyfte lite fint på stjärten o la av tvåtusentalets värsta fjärt! Ja menar hallå? Jag fiser med och rapar för den delen, senast på restaurang i fredags. Jag vet jag e en gris men inte f*n rackabajjsar pruttar jag!!
Hursomhelst fick lite nytt inshoppat. En fin tröja, lite smink o annat smått :) o sen så red jag en sväng på kvällen!

Måste hoppa in i duschen nu men jag orkar inte. Är det ok att lukta häst när man går i skolan? rackarns, retorisk fråga.

Lisen, jag o Kari på restaurang, smått störda men inte fiser vi inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0