Jag undrar...

När jag ska bli lika rik på min blogg som Mogi är! Jag skulle också vilja beställa en Herve Leger från Italien på sisådär 13 900 spänn..

AVUNDSJUKA!!

Jag erkänner modigt att jag är brutalt avundsjuk! Jag sliter med pengar till mitt körkort medans hon langar fram pengar bara sådär för en klänning... Men hon har ju en bra blogg o skriver intressant o moget så det är klart att hon kännar stålar.

När jag ändå är inne på blogg ämnet, var det någon som såg Kenza på Vakna med the Voice imorse? Jag blev djup besviken på henne för hela framträdandet känndes ohyggligt omoget. Hon som i bloggen använder sig av sitt breda vokabulär o inspirerar använde mest ord som typ, liksom, asso jag kommer döö osv. Menmen, jag tror att hon behöver göra lite fler framträdanden sådär så kommer hennes språk också. Jag skulle inte göra det bättre hursomhelst!

Min favvo för tillfället :

http://www.youtube.com/watch?v=dXkWW_q_OTM&feature=fvst

Over and out!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0