Halloj !

Hej på er allesammans !

Jag mår finfint idag. Kommit hem till mitt nya hem efter ett regnigt Flyinge, massa nya kunskaper från Meredith clinicen och en fet burgare från Robins pizzeria vid macken ;)
Kari fick stå ut med att titta på hopphästarna om jag lovade att följa med till stallet, vilket jag glatt gjorde. Stallet är ju inte så jobbigt tänkte jag. Men så började det självklart regna! Och hästskrället Kari har skulle givetvis skrittas ut, passande!

Har införskaffat en ny hårfön för blott 111 kronor idag, BARGAIN! Hursomhelst så kommer resterande av min kväll bestå av att titta på TV via datan och dricka colan som blev över från min o karis glam middag.

Måste också berätta att i fredags gjorde 4åriga Alioth sin livs första start och gick runt felfritt i mål. Då blir man som ryttare glad, jag vet ju hur mycket jobb jag o speciellt Isa lagt ner på den lilla kraken!

En fråga bara, om man vill något väldigt mycket men inte kan tillåta sig själv till att göra det, dvs att jag kanske vill något men inte kan. Hur gör man då? Litar på tålamodet?

Ha en fin kväll. Jag ska börja skriva mer här nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0