En regnig tisdag...

Sådärja, magen kurrar och min pasta och ketchup låts ligga kvar i skafferiet/kylskåpet ytterligare en kväll till för jag ska hem till mina gamla svärföräldrar och äta middag! Mitt liv i en studentkorridor har visserligen satt igång för fulla plastmuggar men har man kontakter finns där mat hehe

Sen ska jag hem igen och kolla klart på weeds, jag har ännu inte bekantat mig med mitt nya TVrum så TV6 play fungerar och den enda vettiga serien där e är såklart weeds!

over and out xoxo


Kommentarer
Postat av: molly

Hallå där du måste ringa mig och berätta allt om ditt nya boende !!! känns bra i magen att det har löst till sig för dig min älskade (:

puesss <3 <3

2009-10-29 @ 14:12:45
URL: http://carnestedtljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0