weei

I mitt horoskop stod det att:
Jag skulle få en lugn helg med chilla hemmakvällar. CHECK
Jag skulle spara pengar. CHECK (inte ett rött öre spenderat sen i torsdags)
Jag skulle få ett överaskande besök. CHECK

Idag på jobbet kommer ingen mindre än min syster och min morbrors fru in. Blev så himla glad. Ska hänga med dem hela dagen imorn. Så jag åker ut till HBG imorn bitti. Så himla skönt att komma bort och den gården där mina kusiner, Morbror o hans fru, Mormor och morfar bor på är min nya tillflyktsort. Ska ge mig ut på jakten efter att par nya stövlar igen också. Så fort som jag lämnat in min telefon på lagning.
Ska försöka lägga min otursvecka bakom mig och slänga mig in i en ny vecka med nya förväntningar och massa ny glädje. Söndagen har varit fin så nu jäklar. Inga fler stulna cyklar, trasiga telefoner eller nollställda konton.


Ska vara så här glad hela veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0