Tjugo

Fyllde alltså år igår. 20 hela år, känns helt galet!
En sväng till systemet hans med självklart, fika hos Tobbes mormor och en restaurang sväng in till Lund.
Nu har alltså tonåren flugit sin kos och kommer aldrig mer tillbaka. Nu är jag vuxen på riktigt, även om det inte känns så. Jag känner mig som 17-18 och jag hoppas jag kommer att känna mig så i minst 20 år till. Jag ska ta tillvara på att jag fortfarande är ung, och jag ska ALDRIG bli vuxen!

Tack till alla som grattade mig så fint, betyder jätte mycket för mig. LOVE



Lite suddig bild dock, synd.
Första rundan någonsin. Men till mina släktingar som läser, det kommer inte bli så många fler innan nyår, jag LOOVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0