Stick i fingret o prinsessan Madeleine

Onsdag=lång skoldag. Men den har inte vart så förfärlig. Chill svenska lektion följd av en samhällslektion där vi kolla på en film. Biologi lektion om blodgrupper och jag fick sticka mig i fingret för att få reda på att jag är som resterande 46% av sverige blodgrupp A.

Nu har det varit Galashow på Flyinge med kunglig glans. Jag stod på banan och agerade hinderpersonal. Efter att galan var slut så hjälptes vi alla åt med att duka undan på borden och vi HG elever, kändisk**a som vi är var tvugna att dricka slatten ur prinsessan Madeleins vinglas. Smått desperata men vinet var gott och vi alla är nöjda o glada.

Lill-lördag idag, vi skulle hittat på ngt skojsigt men eftersom att större delen av vårat "gäng" bangar så blir det inget av med det.  Imorn är det iallafall dags att ta den omdiskuterade vaccinsprutan. Jag är smått orolig, antingen blir man sjuk av att man tar den lr så blir man sjuk för att man inte tagit den. Pest lr kolera det där men jag har efter många om o men bestämt mig att jag ska ta den lille rackarn, det räcker med en spruta sen 2 veckor tbax också så jag slipper, spruträdd som jag är, ta två. Plus i kanten där. Jag mådde inte bra idag av den lilla stickan man skulle sätta i fingret. Jag är dökänslig!

Så nu sitter jag hemma skulle egentligen haft en lill-lördag kväll med tjejorna men allt går inte som man planerat alltid.

Puss lovers <3

Vi är nästan släkt nu, jag o Madde o resterande HG också iofs. Men inte så här pråligt klädd idag dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0