Stefan siar in i framtiden...

Biologiprov imorn. Och så här kommer det att gå!
Jag kommer att åka till skolan imorgon med en bra magkänsla, jag känner att jag kan ALLT vi ska ha prov på. Jag älskar känslan av att ha kontroll stiger mig åt huvudet så jag säger till mina klasskamrater när dom frågar om jag kan provet nu att nja, sådär men helt ok. Jag känner mig ännu bättre för att svarat så och känslan sitter i tills någon av mina klasskamrater ställer en fråga ängående något vi har på provet, jag börjar genast tänka ut ett bra svar på detta tills något smartass kläcker ur sig det korrekta svaret som är lååååångt ifrån det jag hade tänkt svara. Aj så tänker jag, något nedstämd över hur dålig jag är men tänker att Ajja, jag kan resten. Ända tills någon annan frågar en annan fråga , samma procedur igen och jag känner mig så fruktansvärt dålig och inser att jag lagt ner för mycket jobb på att plugga på oväsentliga saker. Nedstämd går jag in i klassrummet, sätter mig vid bänken, får provet och kollar igenom frågorna. Och jag kan ingen, jag skriver ner några luddiga svar jag tror kan stämma och lämnar sen in provet. Ett tag senare får jag tillbaka provet med ett G i kanten.

Så mycket kan förstöra, hade ingen annan svarat på frågorna morgonen innan hade jag inte blivit nedstämd och kännt att jag klarat provet hade det stått MVG i hörnet.

Detta får INTE hända imorgon!
HEIPPA

Kommentarer
Postat av: molly

söta lilla blondie, du klarar det :)

2009-11-11 @ 12:04:12
URL: http://carnestedtljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0