shut it fatty

Haft en grym helg! I fredags satte jag o norrbaggen på oss klackarna och gick ut på stan. Utspårad utgång men kul som fan var det. Vi var dock bara på jalles eftersom att kari var.. ehm... tvungen att åka hem. Har lovat att inte lägga upp massa ful bilder men de suktar ganska fint. Jag var taggad till tusen på en hel natt på stan men så blev de inte, det tar vi i helgen som kommer istället!


I lördags slängde jag på mig gåskorna och åkte till Danmark med Tobbes familj o deras kompisar från småland. En lång dag spatserandes på ströget och i jakten efter de perfekta stövlarna blev jag kär. I ett par stövlar då alltså. Men som vanligt, inte i min storlek. Jag ska ge upp och använda gympaskor resten av vintern. Sen drog vi vidare till "Tivoli" och spela på massa spel och gick runt på deras julmarknad. Men det blev inget åkande, min inte alltför glada mage tillät inte detta då den helst hade legat hemma och sovit denna dag. Resterande delen av kvällen var med norrbaggen och vi lagade mat och hade jätte mysigt resten av kvällen.

och idag söndag har ingenting hänt. Förutom att det har varit en sån där telefondag då man pratar med många människor. Perfekt söndag alltså!


En norsk. Hellemåne!

den sedevanliga bilden på damernas. Karis idé denna gången dock, phu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0