Plugg för hela slanten!

Sitter här hemma med en svenska uppgift, vi ska skriva ett referat på en text om massa arbetsförfattare. Småintressant dock fruktansvärt tråkigt, jag kollar hellre på roliga klipp youtube aka "tuuban".

Jag kanske ska ha inflyttningsfest imorn, men jag har inet vågat fråga mina kära huskompanjoner om detta, de är bänkade i TVsoffan och verkar inte vilja bli störda. Jag kanska ska göra en fest och låtsas att det är för dem? Hmm..


Jag just nu i min schnygga underställströja!

Jag igen, jag visste inte jag hade alvöron !! Oh herregud, fy fan vad äckligt. Soffi hajjar ;)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Maria

Steffi är en sötnows!

2009-11-03 @ 23:02:48
URL: http://wedinmaria.blogg.se/
Postat av: steffi

Maria är!! <3

2009-11-03 @ 23:45:31
URL: http://stephaniejahn.blogg.se/
Postat av: Kari

DOM SLÅR INTE MINA ÖRON:D mwihiii<3

2009-11-04 @ 20:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0