No more teenagers here

Sovit fruktansvärt dåligt inatt. Jag har vaknat flera gånger av att det gör ont någonstans på kroppen och en gång av att jag sitter upp och säger JAG VILL HA HAN, HAN E KUNG riktigt högt. Jag kan ha drömt om Edward Cullen, kollade på Twilight igår så att drömma om honom är högst sannolikt.

Min sista dag som tonåring idag. Jag har feting åldersnoja. Vill vara arton resten av mitt liv men nu kan jag gå på systemet iallafall. Vilket jag definitivt ska göra imorgon, och uppdraget ska dokumenteras på bild.

Nu ska jag försöka få tag på Kari, för jag vet att vi har en dejt i Eslöv och jag är hungrig.

Puss

Kommentarer
Postat av: Moster Karin

Hej Stephanie!



Stor grattis på din födelsedag!!

Nästa gång vi ses får vi fira dig ordentligt.

Stor kram från Karin, Björn, Philip, Alma & William

2009-11-24 @ 18:09:52
Postat av: Steff

Tack så mycket Karin! Massa kramar från mig

2009-11-25 @ 20:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0