Mörkt blev det

Den skånska hösten är bitter och kall, och vintern är inte bättre den.
Inga plagg håller det piskande regnet ute och inga skor håller tätt. 3 par blöta skor står här och vill in i torkskåpet.
Jag fick erfara den kalla hösten ännu mer idag när jag spatserade runt i hela flyinge och sökte efter min stulna cykel. Ingenstans, POFF puts väck. så typiskt. Men jag hitta min ena sko iallafall. När jag inte låste min cykel tappade jag även ena skon som jag hade i famnen, den landa ner i cykelkorgen så tjuvarna har varit så snälla och slängt ut den iallafall, ngt ljust i höstmörkret.

Pluggar på, det feta provet närmar sig med stormsteg men jag lär mig lite faktiskt. Inte mvg varning men jag har fått in lite, känns bra :)

Efter onsdag ska jag se MJ filmen, punkt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0