Fläng helg!

Äntligen söndag kväll. Denna helgen har varit lite stressig faktiskt. Åkte ju till Hbg i Torsdags sen åkte jag tillbaka till Flyinge fredag kväll. Sen i lördags var vi o tävla (Alioth gick felfritt Yes) sen vare raka spåret tillbaka till Hbg igår på eftermiddagen sen klockan 7 imorse åkte jag o mamma till Flyinge igen för att hämta mina grejor hos Tobbe. PHU

Men nu är helgen över och den har varit fantastiskt rolig. Nu sitter jag här hemma o pluggar samhälle, vi har prov på tisdag (suck). Sen är köket ockuperat av pluggande hippologer så det blev en pirog o två knäckemackor till middag. Jag ger järnet med samhället men jag har ju självklart tappat bort mitt anteckningsblock i flytten så det blir till att bara läsa. Hoppas det går bra för mig endå!

Ska på bio nu ikväll iallafall, ska se trubbel i paradiset. Hört att den är fantastiskt rolig. Sen måste jag se MJ filmen innan den slutar gå. Men det får bli till slutet av veckan.

Måste fortsätta plugga. TJINGELING!


Kusin William 2 år o jag

William <3

Kommentarer
Postat av: Sophie

Sötaste William

2009-11-03 @ 14:45:44
Postat av: steffi

Älskade underbara!

2009-11-03 @ 23:45:53
URL: http://stephaniejahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0