Fixar och donar

Jag kom ut en sväng igår ändå. Mådde mycket bättre efter idol så slängde på mig en klänning och ett par klackar. Jag Isa o Kari kilade till Herkules i Lund. Jag o Isa blev inte så långvariga dock, tog tjugo över två bussen hem. Men hade en rätt chill kväll, dansade inte så jätte mycket eftersom att de spelade långt ifrån tungmusik, lite trist men fötterna fick vila o vi satt i snacka istället:)

Ska plugga idag (som vanligt) sen blir det till att sola lite och hämta upp min cykel.


Drog på mig en klänning jag köpte i somras som bara hängt i garderoben sen dess. 300 spänn på Gina liksom, kunde inte låta bli :) Jag o älskade Isa här <3 Min näsa ser brutalt stor ut, fattar inte vad som hände där liksom "/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0