Veckans snackis & ett tips

Det kom till mig som en fet överaskning när jag fick höra att Paul och Anna Anka ska  ta ut sin skilsmässa. Jag tycker det känns bra för stackars Paul som fått stå ut med denna kvinna. Hon är rolig att lyssna på, man skrattar åt henne (OBS inte med) och man har något att prata om. Nu tror jag Paul kommer få det fridfullt och bra när hon flyttar ut. Men en tanke som dök upp, är detta en PR kupp för att få fler männsikor att kolla på "Anna Ankas jul" på julafton? Detta kommer iallafall inte hindra mig från att titta på Kalle. Hoppas hon flyttar ut snart så den gamle mannen kan leva resten av sitt liv i lugn och ro.

Ett litet bra tips till er också. Är någon av er lite fast i att läsa Kissies blogg? Jag är iallafall, jag tvingar mig själv till att inte läsa men ändå kommer jag in på hennes blogg. Men jag vill ju inte sponsra denna lilla nerd med läsare och det är det fler som tycker. Därför har det startats en blogg som heter stoppakissienu.blogg.se
I denna blogg kopieras alla kissies inlägg och man kan läsa dem där istället. SKITSMART: och allt lagligt eftersom att det källänvisas i varje text.


Martina och fina Emily influgen från England!


Kommentarer
Postat av: Molly

HAHAHHAHA finns det påriktigt en sådan blogg, fyy faan va bra!! jag dör...

du kanske läste på min blogg om när kissie var på spyan! det var typ det bästa någonsin, vilken jävla skadeglädje!!

2009-12-08 @ 15:46:20
URL: http://carnestedtljungberg.blogg.se/
Postat av: Steffi

haha ja så jävla bra!!!! hatahata mahahahaha

2009-12-08 @ 23:51:18
URL: http://stephaniejahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0