Veckans planer

Ja ny vecka nu då!
Idag ska jag bara ta det lugnt eftersom att jag är ledig från skolan
Imorn ska jag först till skolan, sen ska ag o Louise gå o klippa oss och sen är det julhoppning på Flyinge.
På onsdag är det vanlig skoladag och sen jobbet på kvällen.
På torsdag ska vi alla i klassen hopptävla. Och jag ska rida Nigge wohoo

Fredag är oplanerad än så länge men på Lördag så smäller det för Julia fyller år och jag ska givetvis ut och fira den lilla kråkan!

Intresseväckande vecka va? ;)


Kommentarer
Postat av: mamsen

Du har fått paket med posten idag!

2009-12-14 @ 21:48:05
Postat av: mamsen

Du har fått paket med posten idag!

2009-12-14 @ 21:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0