SCORE!

Jag är äntligen klar med det här j***a arbetet som jag tog på mig att göra själv istället för ett grupparbete. Jag kan ju säga att jag gav mig in på något jag såhär i efterhand ångrar men nu är skitet klart! 5 sidor senare. Men jag har ett litet problem. Så fort jag är klar med något, t.ex tvätten, ett prov, ett arbete eller något annat tidskrävande vill jag gå ut och fira. Och det vill jag göra nu. Men sneglar ner på klockan i högra hörnet och känner att nja, skolan väntar imorn. Jag kommer ihåg när jag var 17, då kunde jag festa eller vara allmänt vaken hela nätterna och sen börja jobba halv 6 på morgonen. Inte det minsta bakfull, inte det minsta trött utan bara sm vanligt väldigt välmående. Saknar den perioden kan jag ju säga eftersom att baksmälla är det värsta som finns efter mensvärk och en kraftig urinvägsinfektion. Men fira ska jag, inte så våldsamt dock. En till kopp te och en god natt cigg gör mig alldeles susen ikväll. Fan, kom på i samma sekund som jag skrev det där att jag börjar blir gammal. HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: Molly

hahah kommer aldrig glömma våra nätter i new market när du typ dygnade och sedan gick till jobbet!!

Nu har man blivit gammalkärring som måste gå sova klockan 22 varje kväll för att komma upp.

2009-12-10 @ 11:47:50
URL: http://carnestedtljungberg.blogg.se/
Postat av: Steffi

saknar det mest i hela världen!!! Hatar att vara gammal :(

2009-12-11 @ 15:02:54
URL: http://stephaniejahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0