Regn i skåne

Fick ett fint paket på posten idag, min urgulliga syrra skicka ner en språjlans ny hjälm! Weeheii nu kan jag skrota den gamla JW hjälmen hemma och bara ha den på unghästarna, YES!

Men vädret ute är get. Ska ta en varm dusch nu och sedan krypa ner i min säng och ägna de nästkommande timmarna åt Paradise Hotel. Hoppas Erika vinner hela skitet!

Måste bara säga att anledningen till att det vart ont om bilder här på senaste är för att min mobil gick ju som sagt sönder och min kamera är inne på sin sista fas, ingen mening att ta bilder om de ändå blir helt suddiga. Men jag har beställt en ny grym mobil med GRYM kamera. Aldrig mera ont om plats i partyväskan pga både mobil och kamera. Nu får jag en mobil med en BRA kamera!

Love


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vad bra vi undrade just vad hjälmen hade tagit vägen. Är det klart med nytt abonnemang?

Kram

2009-12-10 @ 23:55:36
Postat av: Steffi

haha tack så mycket :) japp men jag vet inte vart leveransen hamnar, i stockholm lr skåne då satt säga.

Kram

2009-12-11 @ 15:00:38
URL: http://stephaniejahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0