Lucia

Santa Lucia, ge mig en tia inte en femma för de har jag hemma! tralalalala.
Vad gör man egentligen en dag som denna? Ska man sitta hemma dricka glögg, äta lussebullar och tända 3e ljuset i adventsljustaken? Jag har inte gjort det kan jag ju säga, jag har spatserat i ett köpcenter och letat julklappisar. Men jag köpte bara en parfym till mig själv. Tack Julia för presentkortet! Nu ska jag lukta urban motion ett tag framöver ;)

Skulle ha jobbat i helgen egentligen men det blev strul med tiderna. Tur att jag aldrig åkte in dit för då hade jag fått vända på klacken och gå igen.

ÅÅHH vad jag vill ha min nya tele/kamera NU NU NU !
Får sjunka in i mitt projektarbete resten av kvällen till klockan 10, ja lite pinigt men Paradise hotel börjar då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0