kyla

Funderat på det här med att blogga, är det så kul egentligen? Det är kul att se att folk går in flera gånger per dag och jag har ju lite läsare. Och när jag väl skrivit något känns det jätte bra men att palla att skriva något, det är där skon klämmer. Jag är lite lat rent ut sagt. Men jag ska försöka bli bättre på detta, men får se hur de blir med det.

Har varit i skolan idag, försov mig på morgonen så det resulterade i 200 meter sprint i klackar, jag har rekordet i de kan jag ju säga. Usain Bolt, släng dig i väggen och försök göra det med klackar! Skoldagen var rätt flamsig idag. Vi tjejor har inte gjort så mycket vettigt idag men det har varit en kul dag iallafall. Vi kollade på lite filmsnuttar på svenskan och imorn ska vi se hela Lammen tystnar. Super mys!

Tränade ikväll. Hoppning då såklart, inget gym här heller. Hoppade Alioth för hoppstipendiaten, det gick ganska bra med den lilla skiten. Sitter hemma här nu med stelfrusna fingrar och tår. Och allt är i oxjärpestorlek. Måste köpa tjockare handskar nu. Sen väl hemma fastnar jag med foten i cykeln på nått konstigt sätt och slår i mina stelfrusna knän. Fruktansvärt kallt är det. Och det är bannemig värst i skåne!

Måste ta en övervarm dusch nu. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0