Hallåå Börje!

Hej partypeople!

Min helg har varit galen, lr ja lördagen iallafall! Var ute o fira lilla Julia Knulia! Förade hemma hos henne mitt ute i ingenstans, dvs stehag för en utspårad utgång i Lund. Vi svingade de lurviga inne på Carlsson och hamnade på efterfest i sandby. Galen natt hade galet kul! Julia hade en toppen kväll också och det var ju huvudsaken!

Bakissöndagen tillbringades i liggande ställning men jag ska inte klaga. Stockholm imorn ju! :D Lunch med min underbara farfar imorgon och sedan väntar en utspårad vecka. Josse fyller 18 så en galen utgång väntar, hoppas jag !

Ikväll bär det av ut igen iallafall, en runda till Malmö med den bästa sen ett tidigt morgonflyg hemåt! Vi ses i stockholm!

LOVE


I taxin :)

Julia poserar på bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0