Flyinge o Malmö!

Gårdagen var en bra dag. Eller ganska bra iallafall. Skulle tävlat Alioth på morgonen men den rackarn hoppa in i fel hage till ett sto i fredas och blev helt mör. Han har antagligen fått sig en spark lr två. Men Back red jag iallafall, han stora Briar hästen på 1.78m. Taggad som få var han, speciellt på framridningen, jag trodde jag skulle ramla av och dö ett litet tag men sen lugna han ner sig lite. Inne på banan gick det väll inte så där bra som vi hade hoppats på. Två missförstånd resulterade i två stopp, jävla skit, men annars gick det jätte bra! Tror han o jag behöver hitta varandra lite mer så kommer vi kunna hoppa tävlingar o vinna till våren! Men igår hade jag en sån känsla i magen att aldrig mer, nu blir det på sin höjd kaninhoppning för min del.

Sen hade jag, Karro och Martina finbesök från England. Emily kom o hälsa på. Jag for till Malmö direkt efter Flyingedagarna. På tal om dem, självaste king christmas var där, nämligen Arne Weise. UNDERBART att få se honom i verkligheten, det är lite coolt faktiskt. Hursomhelst, vår kväll i malmö började på en restaurang med massa god mat och gott vin. Vi drog sedan vidare till ngn irlänsk pub som sög getballe. De ville inte servera Emily så vi tog bara  någon drink var och drog efter det till Retro. Retro var precis som kulturen i Lund, och ni som vart på kulturen vet om att draget inte är det bästa. Så efter en liten stund senare ville vi svänga de lurviga och stack till Deep. Men där inne var det väldigt mörkt, lite obehagligt mörkt. Jag är inte rasist av något slag men att gå på en nattkblubb i sverige trodde jag innebar att man träffar andra svenskar. Men nepp, jag hörde knappt någon svenska därinne kan jag säga och DJ:n spelade sämst musik i hela världen och vi blev inträngda av stora rumpor på dansgolvet. Sen vet jag inte om det har med arabers kultur att göra heller, men killarna tar tag i ens armar och i princip tvingar en att prata med dem, fick kravla mig loss flertalet gånger ur deras grepp för att kunna gå. Och de håller inte löst heller.

Jag hade en grym kväll iallafall, det blev vad vi gjorde det till och jag var taggad till 1000 och försökte att bortse från alla FAILS som inträffade gång på gång.

Idag ska jag iallafall vara duktig kicka och ägna mig åt städning och plugg. Jobba lite på projektarbetet måste jag göra, det har legat lite i lä den senaste tiden eftersom att jag haft så mycket annat för mig.

Bilder kommer, orkar inte lägga upp några nu bara!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0