flash forward!

YES! Jag ska till el stockholmo övr jul. Skåne börjar bli lite slitsamt och att jullovet närmar sig med stormsteg kommer att göra mig susen. Och jag ska inte göra minsta vettiga sak heller. Jo träffa la familia och vänner såklart men inget annat, bara schteka som bara schtefanschtek kan! Sen kommer familjen att dra sig ner till HBG och träffa den fina släkten. Men när det blir för min del är för tillfället oplanerat in i minsta detalj.

Jag har förövrigt haft en riktigt tjur och trött dag idag. Försov mig som vanligt, bussen gick utan mig och det resulterade i en promenad på sisådär 2 km. Inte så långt tänkte jag och det tänker ni som läser säkert också, men jag hade klackar på mig. MORR! Men på fredag beger det sig till en skoaffär på Väla där ett par nya superschnygga sammetstövlar UTAN klack väntar på mig. Jag orkar inte mer klackar just nu så det får bli ett par plattfötter. Modemedveten som jag är vet jag ju dock om att det är OK att inte ha klackar. Jag ska ha dem på krogen också så behöver jag inte kånka med mig ett par "gå hem skor".

Later skaters!

Saknar denna fining!

Kommentarer
Postat av: Crusse

Och jag saknar dig. Gnägg Gnägg

2009-12-03 @ 08:07:52
Postat av: molly

hehe jag vädrar plagiat av inläggets rubrik ;)



2009-12-03 @ 12:03:01
URL: http://carnestedtljungberg.blogg.se/
Postat av: SchtefanSchtek

Hurru mollan, jag såg faktiskt inte att du också hade en sån rubrik. Skapa bloggkrig? mahaha



haha Crusse <3

2009-12-03 @ 13:20:10
Postat av: Molly

Äsh du måste bara läsa min blogg lite oftare..

kul att vi tänker så lika och skriver det typ samtidigt! Ngn som kollar på serien kanske?

<3

2009-12-04 @ 14:20:00
URL: http://carnestedtljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0