En helt vanlig onsdag

Men fy vad dåligt det hela började. Jag blandade ihop onsdag med tisdag och tog en för sen buss in och blev försenad till en föreläsning om hinduism inne i Lund. Men jag hann med det andra. Sen gick jag o fina Malou o åt sushi till lunch. Det är våran lilla jultradition. Sushi i Malmö var det förra året, blev i Lund i år. Sen en sväng på stan. Men jag var inte alls på humör. Var på ganska dåligt humör och ville bara sticka hem o lägga mig men det kunde jag ju inte eftersom att jag skulle iväg till jobbet. Som jag sa upp mig från idag också. Så nu mera kan jag titulera mig själv som arbetslös, eller med finare ord, arbetsbefriad. Men jag ska söka ny ajobb i Lund efter nyår, hoppas jag får något bra!

Sen tack till päronen därhemma som fixa flygbiljetter till mig hem.
El stockholmo on tuesday! WOHO watch out fiskmåsar, schtefanschtek intar staden med klackar av stål!

och bara så ni vet, jag ÄLSKAR snö.

Kommentarer
Postat av: Molly

jaaaaa fan va bra ! Undrade just när man skulle få se dig igen! :D

2009-12-17 @ 13:58:19
URL: http://carnestedtljungberg.blogg.se/
Postat av: Steffi

snart baby!! :D

2009-12-17 @ 16:57:58
URL: http://stephaniejahn.blogg.se/
Postat av: mamsen

Då kommer du rätt det är hur mkt snö som helst, har varit värsta kaoset idag.

I love it!

2009-12-17 @ 22:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0